Programe Forum - Welcome

Mire se vini ne Program forum, Ju ftojme qe te Regjistroheni, ne menyre qe te keni aksese ne te gjitha kategorit dhe temat, ne Programe, mund te gjeni Shoqeri, Filma Shqip dhe te huaj, Muziken me te re 2011, DVD Humore shqip, Keshilla Mjeksore, Diskutime, Video Klipe, Kuriozitete, dhe Lajmet me te reja nga vendi dhe bota.

Register To Have Access For Downloads Softwares

Programe / Staff.


Kujdesuni për gjunjët tuaj!

Shko poshtë

Kujdesuni për gjunjët tuaj!

Mesazh nga Master prej Sun Jul 03, 2011 9:42 pm



Gjatë gjithë viteve të jetës tuaj, gjunjët kanë duruar aktivitetin e ecjes, vrapit, kërcimit, ngjitjes së shkallëve dhe shumë të tjera. A ka ndonjë problem nga këto gjëra për gjunjët tuaj? Gjatë viteve kërci i gjunjëve është holluar dhe zbutur për të bërë të mundur një lëvizje sa më të rehatshme...
Një studim i Johns Hopkins School of Medicine thotë se çereku i grave mbi moshën 60 vjet kanë dhimbje gjunjësh. Por ju mund të mbroni gjunjët tuaj dhe të ndihmoni në parandalimin e problemeve të tyre duke krijuar muskuj të fortë, duke stabilizuar ato dhe duke praktikuar një sërë ushtrimesh. Një program ushtrimesh 10 minutash është zhvilluar nga Mike Roberson, trajner personal dhe profesor i mekanikës së gjunjëve. Synoni t’i bëni dy herë në javë për 12 javë dhe do të keni më shumë elasticitet në ecje si dhe s’do të përtoni të vraponi apo të kërceni!

Çfarë ju duhet?
* pesha 1-2kg
* llastike rezistence
* stol (mund të përdorni edhe shkallët në qoftë se nuk keni stol)

Si do ushtroheni?
Bëni 1-3 grupe të çdo ushtrimi (10-20 minuta në vartësi të grupeve që bëni). Në qoftë se keni nevojë për nxehje, marshoni në vend për 2-5 minuta

Forcon muskujt e vidheve/belit. Duke mbajtur një peshë në dorë si në foto, uleni dhe ngrini gjurin sipër sa më lart që të mundeni. Rreth 15 herë para se të ndërroni pozicionin për këmbën tjetër.

Për të stabilizuar muskujt që lëvizin gjurin. Ngri këmbën që ke në tokë në maje të gishtave për 5 sekonda dhe ule prapë. Bëje rreth 12 herë para se të ndërrosh këmbë

3 KËSHILLA
* Përdorni ushtrime kardio për të luftuar dhimbjet.
* Një studim i grave të cilat merrnin Glukozaminë 1500mg në ditë për 3 vjet, nuk kanë pasur dëmtim të gjunjëve.
* Hani perime. Ata që hanë perimet e pasura me vitamine K, (bizelet, brokoli), kanë më pak dhimbje kyçesh.

/Telegrafi/
avatar
Master
Webmaster
Webmaster

Numri i postimeve : 7904
Reputation : 47
Join date : 17/06/2011

Shiko profilin e anëtarit http://programe-al.net

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Re: Kujdesuni për gjunjët tuaj!

Mesazh nga Anakonda prej Fri May 04, 2012 5:35 pm

e medet me ngel gjith diten me kembet nalt aahahaahaaah
avatar
Anakonda
Super Moderatore
Super Moderatore

Numri i postimeve : 2874
Reputation : 34
Join date : 10/02/2012
Age : 23
Location : Burrel

Shiko profilin e anëtarit

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Re: Kujdesuni për gjunjët tuaj!

Mesazh nga Master prej Fri May 04, 2012 6:00 pm

nalt maji po vec mos i ngri shume Razz


Shfrytëzoje rastin! E gjithë jeta është një rast. Ai njeri që shkon më larg, zakonisht është ai që është i gatshëm të bëjë dhe të guxojë. Barka e sigurt kurrë nuk lundron shumë larg bregut.

avatar
Master
Webmaster
Webmaster

Numri i postimeve : 7904
Reputation : 47
Join date : 17/06/2011

Shiko profilin e anëtarit http://programe-al.net

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Re: Kujdesuni për gjunjët tuaj!

Mesazh nga Anakonda prej Sat May 05, 2012 4:30 pm

ahahahahahahah qenke me humor zotrote,jo mor jo se skam ca me bo tjeter un
avatar
Anakonda
Super Moderatore
Super Moderatore

Numri i postimeve : 2874
Reputation : 34
Join date : 10/02/2012
Age : 23
Location : Burrel

Shiko profilin e anëtarit

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Re: Kujdesuni për gjunjët tuaj!

Mesazh nga Sponsored content


Sponsored content


Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi